فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته کاران خراسان در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ...
سرخط خبرها

واکنش هواداران استقلال به شکست‌های نکونام

  • کد خبر: ۱۳۱۷۲۵
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
واکنش هواداران استقلال به شکست‌های نکونام
تساوی‌ها و شکست‌های پی درپی فولاد با جواد نکونام این روز‌ها به یک سوژه داغ میان استقلالی‌ها تبدیل شده و بسیاری از هوادارن این باشگاه از اینکه نکونام سرمربی تیم‌شان نشد، خوشحالند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم فولاد خوزستان هفته‌ها است نتایج ضعیفی می‌گیرد و با تساوی‌ها و شکست‌های پی درپی در جایگاه نازلی درجدول رده بندی قرار گرفته است. فولاد درحالی چنین وضعیتی را تجربه می‌کند که مدیران این باشگاه برای راضی کردن جواد نکونام هزینه‌های بسیاری مصروف جذب بازیکنان جدید کردند، اما تا به امروز بودجه‌ای که خرج ساختن چنین تیمی شده، به نتیجه مطلوب نرسیده است.

ابتدای فصل تصور می‌شد نکونام با فولاد به یک مدعی سرسخت تبدیل شود، اما فولاد اکنون دروضعیتی است که حتی هیچ امیدی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم ندارد.

۱۲ امتیازی که فولاد از ۱۰ بازی لیگ بیست و دوم به دست آورده میانگین امتیازگیری این تیم را به شدت کاهش داده است و هیچ بعید نیست ادامه این روند بعد از جام جهانی فوتبال، فولاد را به منطقه خطرنیز نزدیک کند.

نتایجی که فولاد با نکونام گرفته به شدت مورد توجه استقلالی‌ها است؛ به خصوص آن‌ها که حالا از نیامدن این مربی به استقلال ابراز خرسندی می‌کنند وبراین باورند که اگر نکونام روی نیمکت استقلال می‌نشست نیز نمی‌توانست نتایج درخشانی را رقم بزند.

در حقیقت نکونام به خاطر عملکرد نقد برانگیز درفولاد به شدت از چشم هوادارن استقلال افتاده و از ایده‌ال‌های آن‌ها به عنوان یک مربی دست نیافتنی و موفق فاصله گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->